my cute followers :)

BUKAN NIATKU....



bukan aku hendak mengongkong kehidupanmu...
aku cuma bimbang akan dirimu
memang awak cakap..
usah bimbangkan awak. 
saya mendiamkan diri..
awak tahu kenapa saya bimbangkan awak?
sebab saya sayang awak..
..tapi..
adakah awak mengerti tentang perasaan saya?
maafkan saya kerana menyayangi diri awak..
perasaan itu hadir tanpa dijemput..
ianya wujud bila awak selalu buat saya tersenyum
awak selalu menasihati saya..
awak buat saya cintakan awak
..dan..
cinta awak itu telah membuat saya mendekati pecipta kita
saya cinta awak kerana awak mencintai jalanNYA
kenapa saya tidak kenal awak dari dulu lagi?
mesti kehidupan saya tidak ALPA
..awak..
awak tahu tak.. saya takut akan kehilangan awak
saya takut diri saya sekali lagi mengulangi kesilapan yang dahulu
saya takut saya lalai dalam kehidupan saya lagi
selama ini..
awak adalah semangat saya
walaupun cara awak mengabaikan saya
tapi saya yakin, 
hati saya yakin yang awak adalah yang terbaik untuk saya
saya cintakan awak..
saya nak awak jadi suami serta bapa kepada anak-anak saya
..INSYA-ALLAH..


"Ya Allah, satukan kami, jangan pisahkan kami melainkan ajal maut. Dia telah mendekatkan diri aku kepada Mu kembali, sesungguhnya dia amat menyintai Mu. izinkan diriku ini bersamanya dalam mencintai Mu.bagiku dia adalah lelaki yang terbaik dalam hidupku, terima kasih Ya Allah kerana mengkurniakan dia kepada aku.."
AMIN~

No comments:

pengintip