my cute followers :)

Dia Bertunang Dlm DIAM


Assalamualaikum buat semua.. Salam Ramadan .. 
 1 Ramadan ditunggu-2 , untuk berpuasa bersama yang tercinta. tetapi. Semuanya MUSNAH.. hanya dengan sekelip mata. perkenalan serta hubungan yang dibina selama ini hancur begitu saja.

orang yang saya cintai, sayangi memberikan saya 1 perkara yang mengejutkan.. mungkin ini memang takdir Allah SWT. tapi kadang-2 saya tidak dapat terima hakikat ini. saya tidak boleh terima kenyataan ini. kenapa cepat masa berlalu..? kenapa perkara ini begitu pantas serta mengejutkan...?

lebih kurang 2 minggu dia pulang ke kampung. selalunya bila dia pulang ke kampung. semestinya aku dulu yang mahu diketemu. tapi. kali ini tidak. bila diajak. jawapannya busy. bila ditanya bila pergi KL, jawapannya tidak tahu.

pada hari Ahad, 2 ary sebelum menjelma Ramadan. aku mengajak dia untuk berjumpa. memandangkan Ramadan akan tiba. niat di hati nak berbuka sama-2. nk dia lanjutkan cuti. tapi. dia bz. kami berbincang pasal hubungan kami dlm telefon saja. hati memang terluka.. sangat terluka..

Isnin.. dimana hari ni yg membuatkan air mata aq jatuh. hati aku hancur. aku pergi kerumahnya. dan adiknya berkata dia sudah balik KL. memang terasa sgt hati ini. aku cuba menelefon tapi tidak dijawab. last adik dia bagitahu yang dia BERTUNANG kelmarin.. sayu hati. hancur serta sakit.

dia bertunang dalam diam. ada seorang perempuan yang masuk merisik dia. hati aku hancur. dan hancur.. janji dia untuk jadikah aq pasangan hidupnya hanyalah janji tinggal janji. hanya janji kosong.

tidak boleh melakukan apa-2 melainkan mengadu kpd Allah SWT.. skrg cuba menenangkan hati walaupun sakitnya agak mendalam.  
 

3 comments:

Anas Saufi said...

maaf kerana semua ini

lupakanlah aku dan teruskan hidupmu dengan penuh ketabahan dan akan aku doakan kebahagiaanmu.doakan juga kebahagiaan aku kerana aku bakal berkahwin bulan sepuluh ini

maafkan aku untuk segalanya

Red MyzWasabi said...

mengada anas...

Anas Saufi said...

baek aku sengap

pengintip