my cute followers :)

MENGARUT LAGI ~

kadang-kala kehidupan ini membosankan.. kadang-kala kehidupan ini menyeronokan. ku kini bersendirian.. tiada sesiapa yang menemani aku. aku keseorangan . bagaikan menanti emas jatuh dari langit. 

ku melangkah dengan lemah. menghadapi kehidupan yang penuh liku ini. kesunyian kesedihan . itu adalah perkara biasa... kegembiraan itu adalah seketika.. kadang-kala.. aku tidak mengerti. apakah maksud KEBAHAGIAAN.. bagi aku.. aku tidak pernah merasakannya... 

ramai orang mengatakan aku seorang yang ceria.. biarlah mereka mengatakan tentangnya... disebalik keceriaan.. tersimpan kesedihan. mereka tidak pernah memahaminya.. jika diluah.. dicerita.. mereka tidak akan mengerti...

sosial? biar la mereka berkata sebegitu. aku kaki sosial? asalkan aku tidak mengacau hidup kalian. biar lah aku dengan diri aku.. jika tidak selesa dengan ku. cuba katakan. aku akan menjauhkan diri.. 

siapa la diriku untuk berkawan dengan orang yang seperti kalian.

SEBENARNYA AKU PUN TAK TAHU APA YANG AKU MENGARUT !

No comments:

pengintip