my cute followers :)

oh Rindu rindu rindu sejuta kali rindu

jika teringat tentang dirimu.. berlinang air mataku.. ku rindu saat saat bersamamu... (acececehh.. nyanyi plak ko red) ...

first at all.. tujuan guwa menaip entry di dalam belok ini.. adalah kerana guwa rindu pamily pamily derimer ~ guwa rindu sgt... xtao knp. sbb mereka seporting ! baerkk ! serta penyayangi pun satu sama laeyeenn.. 

mereka keluarga ini terdiri terduduk terbaring terlentok ter ter terr lahh daripada si kembar (yuhhuuu tepukan gemuruh) iaitu ude dan dara. eh. CekUde dan Qie Laa ! ok..seterusannya.. daripada utaraa,. kita hador Ainiy~~ (weweiitt.. tepukan gemuruh) .. dan ador adek kiotrgang .. (ape aq eja ni?? mls nk pdm.. butang backspace tetiba hilang~) adek kitorang itaitu.. chacha chachachaaaakkk aaa...! si Cha bambam~ budaks ni SPM thn ni (2014) .. so good lurckkkkkk ! pastu.. ni dia stalker paling hebat gilak babas!! zuuuraaa raw raw raw ma ma uu mama.. (eh cm lagu lady gagau dah) .. haa si zura ni stalker thorrrhebakkk di semesta ni ~ kuiikuikkk

JAP! nk aq kenalkan semua mmg sesudah subuh pon xhabis. so biarlah guwa kenalkan otai otai masih berbisa ni shje. buat ahli ahli pamily yg laeyeeenn laeyeenn tu.. tggu buku text bru kuar yerp~ 

nak tgk gambar otai? alorhh kojap kojapp.. scroll bwh skit..

////////////////40 %




loading..






////////////////////////////////////70%




loading..






////////////////////////////////////////////////////////////////////100%





complete ! 

tadaaarr!


guwa x nmpk.. T_T 
diabaikan.. sobsob..

maaf gambar otai zura tidak dpt diupload atas sbb sbb tertentu mengikut seksyen yg ditetapkan..

korg.. korg terpahat di dalam gua hati den!
 ahli yg laen hnye dlm lukisan sbb xpenah jmpe lg..

salam rindu + syg ~ whoaa gituu red.. phuii! 

5 comments:

Anonymous said...

takkan berpaling dari muhhh... hanya kau selalu di hatihhh...tiada dua di dunia.. pamili derimes kuuuu huuu... sekian.. ni gara2 ko post lagu ni kat wasap...kuikuikui.. sape aku? kalo terer teke laaaaa... bwekkkk ✌✌✌✌✌

Red MyzWasabi said...

Qie Laa ~ hahahhahahhhha

Cek Ude said...

Ko ni red...buat guwa tacing jek...aku pong gindu ko...nak potpet pasal korang kat belog akunpn x sempat.bz semedang...da mcm em da bznye...kikikiki


Btw urdu ko bersepah doh...da mcm aku je kalo buat n3 urdu bersepah

nooraini matt said...

T_T kite rindu korangggg

Ismi Ana said...

Bestnye DreEmers ade family. Nak join gak Red. Eh..eh..tak malu pulak!

Btw hi, singgah sni & follow family DC. ^_^

pengintip